Depar Kablo, kalite politikasında öncelikli olarak yer alan toplam müşteri memnuniyetindeki yüksek standartların korunması, çalışanların katkıları ve katılımı ile mümkün olabilir.Sosyal sorumluluğunun bir gereği olarak Depar Kablo, mutlu ve memnun müşterilerin ancak mutlu ve memnun iş görenler ile sağlanabileceğine inanmaktadır. Bu nedenle çalışanlar ve şirket arasında karşılıklı güven ve işbirliği, uyumlu bir iş ortamı ve takım çalışmasına yatkın, esnek, bilgi paylaşımı yüksek, çalışanların katılımıyla desteklenen bir yönetim şekli, insan kaynakları politikamızın ana temelini oluşturmaktadır.
Vizyonumuz
Teknolojik gelişmeleri izleyerek bilinçlenen tüketicinin tercihleri ve ihtiyaçları doğrultusunda ürün kalitesini sürekli yükseltmek.Bir dünya markası olarak sektördeki lider firmalar arasında yer almak.Satış potansiyelimize bağlı gelişmelerimizle Türkiye'ye döviz girdisi sağlamak ve yaptığımız yatırımlarla yeni istihdam alanları oluşturarak ülke ekonomisine destek olmak.
Misyonumuz
Müşterilerimize güvenilir ve kaliteli ürünler sunmak,
ileri teknolojilerin kullanıldığı araştırma ve geliştirme faaliyetlerimizle yeni ürünler sunmak, Profesyonel yaklaşımla ihtiyaçlara uygun, kaliteli ve ekonomik ürünler sunarak müşterilerimizi yeni ürünlerimiz ile tanıştırmak.
Kalite Politikamız
Hedefimiz satış esnasında meydana gelen hataları tespit etmek değil, olası hataları önlemek adına kaliteli ürün nasıl olmalıdır sorularına konusunda uzman personelimizle araştırmasını ileri teknolojik araçlarla araştırmaktır. Satışta verimlilik ilkesinin yerleştirilmesi ile ürün maliyetimizde de azalma sağlanacak, satış faaliyetlerimizi artıracak ve ülke ekonomisi de kazanç sağlayacaktır.
Oluşturulan kalite sisteminin gelişmesinin sağlanması ancak çalışanlarımızın sürekli eğitimi ile mümkün olacaktır. Firmamızda kalitenin sorumluluğu tüm çalışanlarımızla paylaşılmıştır.
Müşterilerimize sunduğumuz iyi ürünün bize, memnuniyet ülkemize de kazanç getireceğinin bilincindeyiz aslında biz halkımıza hizmet ediyoruz.