Berlin’de kurulmuş olan Onsoft, 20 yılı aşkın süredir ses ve görüntü kaydı ile kalite değerlendirme konusunda hizmet vermektedir. Çağrı merkezi, finans, otomotiv, acil yardım servisi vb sektörlerde müşteri görüşmelerinde kalite kontrolü ve optimizasyonu sağlayacak çözümler üretmektedir.
Çalışmalarımızın odak noktası kesin müşteri memnuniyetidir. Her bir projede müşterilerimizin taleplerini en uygun şekilde yerine getirmek için en son teknolojileri kullanılmaktadır. İster görüşmelerin ve ekran hareketlerinin belge güvenliği veya değiştirilmeye kapalı dokümantasyonu olsun, ister ses analizi ve duygu tanımlama ile veri dosyalarında içerik arama veya görüşme değerlendirmeleri olsun; onsoft müşteri iletişiminizin kalite arttırımında uzman çözüm ortağınızdır.