Deniz CRM 2008 yılında CRM Yazılımları ve Çağrı Merkezi sektöründe butik hizmetler üretmek için kuruldu.
Çağrı Merkezi sektöründe 2001 yılından itibaren onlarca firma kendilerine ait tesislerde hizmet üretmeye başladı. Deniz CRM bu hizmetin yanında kurumlara kendi bünyesinde ve butik hizmetler üretmeyi hedefleyerek farklılaşma yoluna gitti.
Uzmanlık ve tecrübe sahibi olunan sektörler:
* Eğitim ( Üniversiteler )
* Bilgisayar ve teknoloji ürünleri
* Isıtma ve soğutma sistemleri
* Sağlık
Deniz CRM, geliştirdiği Microsoft CRM ve Çağrı Merkezi çözümleri ile kendi odaklandığı alanlara özel bir çözüm üretti.
Çalıştığı kurumlara CRM ve Çağrı Merkezi alanında tam bir çözüm üreten Deniz CRM, kurumların rekabetçi olduğu alana odaklanmalarını ve verdiği hizmetin tatmin edici olmasını her zaman gözetmeye devam etmektedir.
Microsoft CRM çözümleri alanında maliyet odaklı kurulum, yazılım geliştirme, eğitim ve danışmanlık hizmetleri sağlarken kurumların tek noktadan bu alanda tüm hizmetleri almasına olanak sunmaktadır.
Microsoft CRM ve Çağrı Merkezi alanında standart çözümler yerine işinizin dinamiklerine uygun çözümler hakkında bilgi almak için bizi 212 322 57 91 nolu telefonumuzdan arayabilir ya da info@denizcrm.com e-posta adresimize mesaj gönderebilirsiniz.
Sektörler
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ
- Bilgisayar, yazılım, elektronik ve telekomünikasyon donanımlarının ve diğer büro ekipmanlarının bir ücret veya sözleşmeye dayalı olarak toptan satışını yapan aracılar